Söndag

Idag var de en tidig morgon.
Gick upp runt sju halv åtta, sen tog jag en power vid tolv.
Leyton var icke rolig inatt, vaknade e gång i timmen, minst. Tror minsann att de är tänderna som spökar..
Hoppas på att tänderna bara vill visa sig nu för guuud va slö man blir av att sova så.
Innan kollade jag på en film på trean, faktiskt bra. Center stage: Turn it up hette den. Dansfilm. Gud va jag älskar dansfilmer! Saknar mina Step up filmer :(

Gårdagen spenderade vi hemma hos Leytons farmor och farfar, åt middag och kollade melodifestivalen. Vi åkte hem direkt efter och jag somnade tio, helt slut!

Har precis varit borta och handlat mjölk,så nu ska göra en chai sen ska jag ställa mig och göra lasangette.

Kommentarer
Postat av: Marie

dansfilmerna ligger hos Tony, vi har sett dem men inte träffat er (planerat) så vi kunnat ta med dem... sorry

2010-03-08 @ 13:44:17
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Marie

jag gjorde lasange igår :) Vad är skillnaden?

2010-03-08 @ 13:45:12
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0