Måndag

Det är måndag och en helt ny vecka. Tycker minsann att de är måndag hela tiden, veckorna bara springer iväg..
På ett sätt är de bra för då är snart vår och sommarn här :D
Ooh va jag längtar efter sommaren nu! Attans!

Just nu sitter jag och Leyton bara hemma och väntar på ett samtal som vi inte vet om de kommer eller inte. Det är angående den lägenheten som vi var och kollade. Ringde han som har hand om de imorse, men då sa han att han skulle ringa dom som han valt ut. Men jag tyckte de var störigt eftersom jag ringde så kunde han ju bara sagt direkt om vi fick den eller inte, så hade jag inte behövt sitta hemma och vänta hela dagen. Niclas är visserligen hemma men ime han sover så vågar jag inte riskera att han inte vaknar.

Nu har jag tvn på sf-kanalen för Linas kvällsbok börjar.
Ville se den när den kom ut men de bidde icke så...
men men...
Seee yaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0