Fredag

Jahapp då får vi se hur kvällen blir, en kompis ringde mig för någon timme sen och var super sugen på att gå ut ikväll. Direkt blev jag supertaggad! Men ime Niclas ska ut ikväll så tror jag att jag får hoppa de, plus så får jag nog spara pengarna ime vi ska till Ullared på onsdag..
Fast hon jobbar ju på stället de är planerat att vi ska till så man kanske får komma in gratis...ajja får se..hade varit roligt..

Men men, morgonen har gått snabbt, Leyton sover förtillfället, diskmasiken blev precis klar så nu ska jag tömma den sen hade jag tänkt plocka undan lite och när Niclas vaknat ska jag dammsuga...
Nee nu ska jag få lite gjort här hemma, fått lite skäll för de så nu ska har städas:P


Jag och Emelie för hundra år sedan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0