Finaste!



Har precis varit ute och gått med min lilla älskling.
Förra veckan trodde jag minsann att våren var påväg, men när jag klev utanför dörren idag så var de svin kallt och de föll små små små(!) snöflingor från himmeln. När ska de sluta? Jag är verkligen inte ensam om att vilja ha vår och sommar nu!!
Men men, de går inte fortare för att man tjatar..
På vår lilla promenad så gick vi först till banken och efter de så tog vi en runda till Netto. Såg att dom hade 4st 2l coca för 40kr, och ime Niclas dricker rätt mycke cola så tjänar vi ju på att köpa de. När jag ändå var där så köpte jag lite godis till han också, lite godis blev mycke godis för jag bara plockade och sen när jag betalade såg jag att de nästan var 1kg. Men de gör ju faktiskt inget, vi köper ju aldrig hem godis annars eftersom jag slutat äta de, och innan så har jag trott att om vi har de hemma så blir jag sugen, men nu har mitt godissug försvunnit helt och hållet så nu kan vi börja köpa hem igen så Niclas blir glad:P



Juste, vi fick inte lägenheten..snyft!

Kommentarer
Postat av: Siss

Auwe fissenissen då! så gyllig han e!! :D haha.

Ring mig sen pussigull

2010-03-11 @ 06:19:21
URL: http://annelaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0