Tisdag

Jahapp, då var denna dagen över också...
Har haft en super dag!

Träffade Jennie vid konserthuset och vandrade tillsammans till hansa.
Där blev de en chailatte a la Jennie special, första gången jag drack de, SUPERGOTT!
Satt nog där ett rätt bra tag och bara snackade..
Sen vandrade vi vidare i massa affärer och efteråt bar de hem till mig.
Vi lagade lasagnett och gjorde lite hemmagjorda berlocker till våra thomas sabo armband, de är ju rena rånet att fylla armbandet med äkta! :P
Så de blev a la Malin istället ;)
Vi ska fota och lägga upp på våra bloggar..
Blev faktiskt riktigt nöjd med dom:P
Igår gjode jag skosmycken till våra stövlar, även dom blev väldigt häftiga!

Får se om de blir stan imron också eller om jag ska ta de lugnt och bara vara hemma så att Jennie får sin efterlängtade gymträning, hehe!

Får även se om det blir fest på fredag tillsammans med mina älsklingar som sagt eller om bara jag och Jennie drar ut och skakar rumpan:P hehe

Gud, va mycke Jennie det blev i detta inlägget..haha
Jennie, Jennie, Jennie, Jennie, Jennie, Jennie..:P
Jennie, you know I love you;)

Nej, nu ska jag lägga in Leyton i sin säng, han sover för tillfället tillsammans med Niclas i soffan..urgulliga är dom!
Puss och godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Love you tooo! :)

2010-01-27 @ 14:22:33
URL: http://seethelight.blogg.se/
Postat av: Siss

jävla skit unge till o vara såckkligt svinsöt!!:P

2010-01-27 @ 16:52:01
URL: http://annelaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0