Du store...

Idag var jag på bvc med lilleman, han skulle få 5 månaders vaccinet.
Allting gick jättebra och han bara skrattade åt tanteluran som stog med nålen, fast efter sista sprutan grät han lite sen upptäckte han sig själv i speglen och då slutade han direkt. Han är ju inte van vid att se sig själv gråta.
Väga och mäta hann vi med också, 68cm lång och 7265g...stoora pojken nu :D
När vi kom hem så höll han låda i två timmar sen så somnade han gott, precis som efter förra gången han fick spruta, kanske hans sätt att bearbeta de? Fast hellre de än att han får feber och skriker hela tiden!
Ikväll blir det mys med familjen, gilla!

Nu vaknade Leyton, han tänkte bara skriva en hälsning...
jdkldllllllllllllllllll dsbj  epodxfkkkkkk,,,,,,,,ox   

hehe han fastnar på några bokstäver ime han lutar sig fram:P

Nu ska jag snart väcka min älskling så jag kan duscha innan vi sticker till Peter och Niclas..
Hmm undra vad vi ska äta idag...hmmmm..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jiia, allt är bra förutom min rygg :(

Och mina kramper på natten, skulle kunna döda någoN! haha.

Får ses snart? :D

2010-01-19 @ 23:56:13
URL: http://kiisah.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Nej jag är sjukskriven :)

Jag gör inte ett skit! haha.

Skönt dock! :)

2010-01-20 @ 03:58:40
URL: http://kiisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0