AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Superarg är jag!
Vi var superlata idag och tänkte att vi skulle beställa pizza på pizzaonline...
När vi klickade in beställningen så stod det att de skulle 75minuter,
jag tänkte jäääklar vilken tid!
Tiden gick ändå rätt så snabbt men så hade de gått 75min men ingen pizza...
Så jag ringde dit och hon sa de var påväg...
Vi väntade sen i 40minuter(!!!!!), ingen pizza så jsg ringde igen, hon skyllde på vädret och bad om ursäkt...
När de väl kom (45minuter försenade!) så var där svamp i heeeela bottnen,
jag hatar svamp!!!
Och ändå så skrev Niclas utan svamp...
men men, han åt bara halva sin så jag tog resten av den...
Ville bara skriva av min ilska lite...
Nu ska jag gå och fixa med mina naglar...
Sov tre timmar innan när Leyton skulle sova en stund så nu är jag super pigg...

puss hej!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jävla nötter! :( Vi köttar dom imorn. Haha! Joooo men gumman, vi ska äta sallad imorn meed! :D LOVAR!!!

2010-01-27 @ 23:58:08
URL: http://seethelight.blogg.se/
Postat av: Siss

hoppas att ni inte betalade!! :P

2010-01-28 @ 09:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0