2010-01-01

Gug va konstigt de känns att skriva 2010..
Undra hur många gånger man kommer att skriva fel...

Ialla fall, gårdagen...
Först blev det en runda ner till Trelleborg och Pappa för en mysig middag, på vägen ner i bilen så ringde mamma och erbjöd sig att ta Leyton så att även jag kunde partaja litta för Niclas hade ju redan bestämt att han skulle på fest, så jag sa ja till mamma och efter middagen hos pappa så körde vi till Lund och lämnade hjärtat sen vidare till Malmö, hem till lägenheten för att jag skulle byta om sen körde Niclas mig till mina favvotjejer :D
Efter tolvslaget, lite kortspel och några glas senare så stack vi in till stan, sjukt mycke folk överallt så sista utvägen blev hipp och där var 25, men som tur va kände Becky en som jobbade där så vi kom in.
Rena rånet att komma in bara, 250 spänn, men men vi ville ju så gärna dansa :D
Efter vi varit på hipp så drog vi vidare för att äta, burgerking blev de sen blev de hemfärd..
Senare ramlade Niclas in, ingen aning om vad tiden var då för jag sov, och fortsatte ändå sova väldigt gott...
Idag mår man ju som man förtjänar...

men men...Gott Nytt År på er alla där ute!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2010-01-01 @ 14:03:27
URL: http://notimetocry.blogg.se/
Postat av: Nora Fazel

Hoppas din 2010 blir perfekt, honey ;)

Peace and love

2010-01-01 @ 14:04:34
URL: http://noraafazel.blogg.se/
Postat av: Rasmus Orsén

Hej! Läget? Haft en bra start på det nya året?



Tänkte höra om du är intresserad av att bli Rollywood-talare?



Det innebär att du med ett personligt citat som du brukar använda får stå med på förstasidan på Rollywood. Allt du behöver göra är att kommentera på bloggen ditt för och efternamn liksom det citat som du brukar säga. Tala också om varför du använder det och vart det kommer ifrån.



Du kommer få ett inlägg som marknadsför din blogg som tack!

2010-01-01 @ 14:09:50
URL: http://rollywood.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag tycker också det känns konstigt att skriva :P

2010-01-01 @ 19:18:40
URL: http://phose.blogg.se/
Postat av: kelly

taaack för en trevlig kvälll gummmaan :D:D <3

2010-01-02 @ 14:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0