hjärta


Sitter nu här i soffan..
Duschade innan men Leyton hann spy ner mig direkt jag kommit ut därifrån..
Så sitter här med min morgonrock, spya på armen och kollar lite tv emellanåt..
Är helt slut i både kroppen och huvudet nu...
Niclas var sjuk hela förra veckan och de har fortfarande inte försvunnit, vilket betyder jag har haft Leyton hela tiden själv(förutom när Jennie hjälpt till,Tack gumman!). Det tar verkligen på krafterna. Speciellt när man sitter med dunder huvudvärk och Leyton bara gnäller fast han inte är hungrig, han har inte blöt blöja eller vill sova...happ, vad ska man göra?
Leker lite granna, nej de funkar inte. Sjunger en truddelutt, nej då börjar han gråta. Kändes som om man var helt värdelös bara för han inte ville skratta lite. Leyton brukar ju bara gråta när han är hungrig, men idag har inget gått vägen, superjobbigt! Men så är de väl ibland, han kan ju ha en dålig dag precis som jag, eller har jag helt fel?

Idag har jag röjt lite här hemma. Fått ner en del i källaren och även sorterat Leytons kläder. Ska tvätta lite imorn så man inte hittar kläder efter att man burit ner väskan, känns en aning onödigt. Ska lägga ner babysittern också, nu är de ju gåstolen som gäller för hela slanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0