Kalas

Sitter nu hemma hos Anneli, hon fyller år imorn, hela 23år gammal!
Ikväll blir det tjejmiddag +  utgång. Trevligt värre! Haft panik hela morronen. Har haft i huvudet hela veckan vad jag skulle ha på mig ikväll, men såklart imorse hittade jag inte de linnet jag skulle ha så de blev helt plötsligt en helt annan outfit...icke lika fint som jag tänkt mig men men..
Har pimpat mina skor som jag ska ha på mig, köpte några nitar nu i veckan, så jag satte på några vid kanten och sen satte jag på några på min tröja uppe vid axlarna. Fin fint, kommer nog upp lite bilder på de imorn.
Igår var vi hemma hos Peter och Fridh och mös, jag och jennie satt på balkongen och pågarna satt i vardagsrummet och förfestade.

Nu ska jag börja göra mig ordning för att sedan bege mig hem till mor som ska passa den lille.




Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0