JOBBIGT!!!


Nu är de tredje dagen irad då jag vaknar med skallebank!
Finns de något värre än att vakna och ha ett huvud som känns som en tickande bomb?
Nej fyyfööör *******!
Har dratt på mig en dunderförkylning också, tänkte att jag kunde ju lika bra passa på nu så jag har allt samtidigt. Varför inte må riiktigt dåligt ist för bara lite...
Ussch för allt va sjukdomar heter!

Nu ska jag ut och promenixa litta så kanske huvudvärken släpper också. Har redan tyckt ner två liter vatten...de borde väl hjälpa, eller?

Skriver kanske några rader sen igen..om jag orka sätta mig vid datan ens. fläkten på den låter som att datorn ska slälla i luften vilken minut som...ajja, slut på gnället nu!
Ha en trevlig dag allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0