Fyller i..

Slår mig själv på fingrarna så dålig jag blivit på att uppdatera här..
Tänkte att jag skulle in igår kväll och skriva några rader och lägga in lite bilder från dagen, men jag glömde min kamera hemma hos Jennie så jag blev litta arg och sket i de helt:P

Men men, i måndags så efte att jag skrivit inlägget här så gick jag till banken en runda, när jag varit där så ringde Jennie och frågade om jga ville fika, och klart som attans att jag ville de! Blev en chai på e-house... Asså jag måste bara meddela, jag är heelt såld på chailatte, varför ha jag inte provat de innan? Varför?!
Sen blev de en snabbrunda hem till Niclas päron för att hämta mina cv:n som Bosse hade tryckt ut på jubb. Tack Bo!!

Igår stack jag till Entré för att lämna lite cv och luncha med en kompis, när jag var där så ringde lilla söta Jennie och frågade om jag ville komma hem till henne på landet (staffanstorp), så när vi hade lunchat klart så tog jag mitt pick och pack och tog bussen ut mot landet:P Vi hinner precis in genom dörren så hoppar hennes mamma fram, Vilken underbar människa! Leyton bara sken upp när han såg henne!
Efter mycket lek och några timmar åkte vi hem till staden igen.

Nu ska jag ta tvätten för sen ska vi på lägenhets visning...berättar mer sen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0