torsdag

Idag så tog jag mig ner i stan runt fyra tiden för att träffa Joanna, fika och snacka goja..
Mycket mycket trevligt!
Blev superglad när hon berättade att hon har fått lägenheten som är typ 500m ifrån mig och att hon flyttar in på tisdag...så jäkla kul!
Vi satt på hansas E-house och fikade, tycker de är rätt mysigt där. Även om de är större där än många andra e-house så trivs jag ändå där:P
Och för första gången ammade jag på ett fik:)
Börjar bli bättre på de där med att dra fram bröstet samtidigt som filten hänger över axlen och Leyton ligger under och flaxar med armarna..framsteg framsteg:P

Imorn bitti ska jag iväg till BVC...Föräldrargrupp 10.30..
Ska bli kul och se va där är för filurer :P
Ska även be om få byta kontaktperson där, trivs verkligen inte med hon som vi fick.
De är tråkigt när de blir så. När vi gick på inskrivningen så fick vi en underbar människa, men hon skulle vi såklart bara ha tills hon andra kom hem från semestern, och när hon kom hem så blev jag superbesviken för att hon inte va som hon andra...det var många hon i en mening, hoppas ni hänger med ändå:P
Ialla fall, hon pratar som om du redan ska veta allt och om du inte gör de så är du korkad eller nått...jobbig sits!
Så imorn blir det andra bullar..hihi!



Joanna och jag på min student


Kommentarer
Postat av: Joanna

DU!

Jag har fått nycklarna nu, IDAG!! :D Så flyttar imorgon!! :D Hon blev klar tidigare :)



Och en annan sak, vi MÅSTE verkligen ta ett nytt foto på oss! haha, det är ju ett år sen sist typ...!

<3

2009-09-11 @ 20:15:54
Postat av: Jessica

BYTA om du inte trivs med henne!!!!! jag har träffat henne 1 gång och är verkligen glad för att vi inte fick henne! Du måste ha en du har förtroende för och som du känner att du kan prata öppet med!

2009-09-12 @ 23:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0