hur mycket ska man få sova inatt?

Inatt blev det inte många timmars sömn för mig eller för Leyton.
Vi somnade halv ett när Niclas hade gått till jobb men sen klockan tre så vart lilleman hungrig så jag fick ju snällt slänga fram maten till han.
När han var klar skulle bannemaj inte han sova, nejdå!
Så när klockan var åtta och Niclas kom hem så hade jag fått en och en halv timmes sömn...och de värsta var ju att jag kunde inte gå och lägga mig då
heller för jag skulle tvätta. Jobbigt!
När klockan var ett så stog jag utanför bvc för att träffa dom andra mammorna, trodde jag...när klockan var tio över så hade fortfarande ingen kommit, så jag vandrade till triangeln och shoppade...Ett par jeans leggings och en kofta. Sen köpte Leyton en jättesöt nalle till hans pappa, sätter in bild imorn!

Imorn ska jag även till staffanstorp till min kära moster.
Mina axlar är helt paj! Så hon ska ge mig litta masage :)

Nu ska Leyton äta...som vanligt :P


Kommentarer
Postat av: Marie

Så jobbigt, hoppas att ni har fått sova inatt!

2009-09-24 @ 10:29:03
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Jessica

välkommen till verkligheten :D

2009-09-24 @ 16:23:45
Postat av: Mamsen

ha de så skönt hos moster. Hälsa.

Kram mamma

2009-09-24 @ 16:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0