22 sep

Tvätt tvätt och mera tvätt..
Igår kväll när vi kom hem från Niclas föräldrar så tänkte jag lägga fram vad jag skulle ha på mig idag...men jag insåg snabbt att allt låg i tvätten, det var verkligen inget i garderoben som jag skulle vilja ha på mig... Så det var bara att gå ner i tvättstugan och hoppas på att ingen hade skrivit upp sig nu på morgonen, och den turen hade jag bannemaj :) så sju imorse skulle jag börja tvätta...men tio i åtta vaknade jag av att lilleman vart hungrig...så jag fick snällt ge han mat sen springa ner i tvättstugan...som tur var så kom Niclas precis hem när jag skulle ner så han kunde passa Leyton medan jag bara sprang ner och la i första tvätten..
Leyton har tatt efter sin far med att han inte tycker om tvättstugan..:P han var tyst hela vägen ner, preci när vi kom innanför dörren så började han skrika och han slutade inte förren vi kom utanöfr dörren igen..

Men nu ska jag ner igen...Haaij

Kommentarer
Postat av: camilla

Det är ingen kille som tycker om tvättstugan, inte hos mig i alla fall...

2009-09-22 @ 18:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0