21 sep

Idag vaknade jag kvart över elva och halv tolv ringde Annika och frågade om jag skulle möta henne och Emil på kronprinsen, vi snackade lite om de i förra veckan så jag vart berädd på att hon skulle ringa:) Så jag gjorde mig klar och vandrade ner. Vi åt lite på burger king sen gick vi till slottsparken och lekte på lekplatsen. Efter de så skulle jag träffa Jennie så vi rörde oss mot konserthuset där jag skulle möta henne, men när vi var vid davidshall så vaknade han till och han behövde äta så jag gick ner till E-house på hansa och väntade på Jennie så Leyton inte skulle behöva lida..
Det vart sååå kul och träffa Jennie, det va alldeles för längesedan vi sågs. Har saknat dig snäckan! Vi ska snart ses igen;) Kanske till helgen:)

Imorn så ska vi ner till trelleborg, Carina fyller 50 så hon ska firas :)
Ska bli kul och träffa Alex oxh Andy(låtsasbröderna) igen, var längesen man träffade dom också...ingen av dom har sett Leyton..så de ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0