19 sep

Idag har allt gått i ett...
Skulle egentligen varit hos mamma vid elva, men det blev litta försening och jag vart där vid halv ett...ville först till stan och byta armbandet som jag fick av Niclas...skulle bara byta storleken på de..är superglad för de!
Fick ett Thomas Sabo av han :D
Mitt efterlängtade armband som jag har tjatat om i ungefär tre månader :P
Köpte även berlocker när jag var där!
Ska ta bilder på dom så ni får se dom också..tror dom kommer in imorron om jag har tid.
Sen så skulle vi ju ha öppet hus hos min mor för mig, så vi kom hem för en och en halv timme sen..så de har vatt full rulle hela dagen! Och jag gick upp åtta imorse...hårt!

Har bestämt med syrrorna att jag ska till stan imorn med dom, och sen på kvällen ska vi iväg och äta middag med Niclas mormor och morfar för dom har bröllopsdag..
Himla trevligt!
Ialla fall så ska jag införskaffa mig mina efterlängtade skor imorn när vi är i stan...längtat så efter att kunna köpa dom...blir antagligen att jag köper både dom och uggsen, får se hur dom sitter!

Nej nu blir det lägg dags!
Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0