17 sep

Då var de torsdag, 17 septeber, det vill säga att det bara är en dag kvar tills jag fyller år..
Måste säga att de verkligen inte känns som om jag fyller år imorn, ser liksom inte fram emot de..Är nog den första som inte ser fram emot sin 20 årsdag, men men det kanske har ändrat sig ikväll eller imorn...får väl hoppas på de!

Tycker de är skönt nu, för lilleman har börjat sova längre nu...inatt somnde vi vid två och vi vaknade sju, hilma skönt! De är ju fem timmar, guld värt ju:)

Nu ska Leyton äta sen får vi se om jag får i mig något innan vi ska till vårdcentralen..



En av Leytons kända sovställningar:P

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha, du vet att 5 timmar räknas till att han sovit en hel natt!!!???

2009-09-17 @ 17:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0