SORRY!

Guuud va dålig jag har blivit på att uppdatera här inne..
Verkligen ledsen, sorry!
Men jag har ändå inte gjort så mycke denna veckan...
Berättade ju vad jag gjorde i måndags, sen i tisdags så var jag bara hemma hela dagen sen på kvällen så vart vi och åt hos min mor. Fick även mitt efterlängtade halsband :D
Foto på de slänger jag in sen...
Igår så gjorde jag heller ingenting på dagen sen på kvällen så kom Peter förbi :)
Idag så gick jag ner till stan för att fika med Joanna och gå på systemet till Niclas.
Sen när Annika(niclas mamma) slutade jobba så tog vi bussen tillsammans hem till dom.
Sen har vi varit där hela kvällen:)
Mycket trevligt!

Nu ska jag gå och fota halsbandet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0