MATDAGS

Japp då sitter Leyton och äter nu..
De kommer nog att ta rätt lång tid och skriva detta inlägget ime jag bara kan använda en hand:P men jag klarar de nog:P
Vet inte om jag ska somna om nu eller om jag ska förbereda allt till sen så jag kommer iväg den tiden jag vill..hade tänkt åka så att jag är på ikea när dom öppnar 10.00 för ime jag tar bussen så kan de ta hur lång tid som helst för att komma hem sen, man vet ju aldrig om där redan är två barnvagnar på bussen så att jag inte kan komma på. Och ime jag ska vara hos frissan halv tre så behöver jag inte känna tidspress, och plus så kanske jag hinner en runda på kronprisen så jag får bytat mina örhängen:)
tycker det är dåligt att dom går isönder utan att jag har använt dom!
Vi får se hur dagen slutar, men kan nästan aldrig bestämma för mycket när man har ett litet barn för de kan ta allt från en halv timme till fyra timmar att göra sig klar och gå hemmifrån...sen kan man ju behöva amma någon stans mitt i allt också...jag har inte kommit i tid många gånger sen leyton kom till..

Men nu börjar vakna med the voice så ska se om det är något intresant annars sover jag nog en timme till:P Leyton somna nämnligen i mitt knä nu..myys!



Ninja Leyton!
På väg hem från farmor och farfar i lördags..ja det var kallt ute! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0