MÅNDAG

Ja igår så skrev jag inget inlägg så då får jag ju göra de idag..

Gårdagen började med att jag vaknade efter sex timmars sömn, I STRECK!
Himla skönt..Leyton har fattat de nu med att man ska sova på nätterna..så de dröjer väl inte länge innan han ändrar på de, de brukar ju vara så att när man tror att dom kommit in i en rutin så ändrar dom på de illa kvickt.:P
Men men, när jag vaknat så gick jag till triangeln för att träffa Becky, Kelly och Dino..
Mycke trevligt!
Åt på donkan, och jag tog happy meal för att jag skulle få en sådan barnbok :P
Sen när vi varit där i typ tre timmar så tog jag och Leyton bussen hem för de regnade som F*N!

Men nu har Leyton somnat så jag ska också ta en liten powernap...

PussHeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0