JEPP JEPP

Byrån är på plats nu så imorn ska den fyllas..
Ska upp tidigt imron och åka till ikea för att införskaffa en taklampa till vardagsrummet. Börjar ju bli mörkt tidigare på kvällen nu så här är rätt kasst ljus, och lilla malin har fått fria händer av sin man att köpa lampan...han har ingen aning om vad han gett sig in på:P nej jag bara skoja..tycker själv jag har rättså bra smak på inredning, om man får lov att säga de själv:P
Så imorn ska bara hyllan upp ovanför tvn och tavlan upp ovanför soffan..sen börjar de likna något här hemma. Har bara tagit ett halvår....
Men nu känner man verkligen hemmakänslan!

Tänkte på en sak..
De är nog rätt riskabelt och släppa iväg mig till ikea själv..
Kommer nog få lämna kortet hemma och ta ut pengar innan, annars är nog risken att jag handlar alldeles förmycke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0