HEJ HEJ!

Jag tänkte bara visa att jag inte har gått i ide..
Inte än ialla fall..
Har börjat märka att jag påvärkats av vädert den senaste veckan..
Ime vädret går från kallt till varmt, från sol til mulet, från regn till uppehåll..klart att man blir knäpp i huvet..
Och som grädde på moset så har jag fått världens huvudvärk...
Och dom som känner mig vet att jag hatar att ta värktabletter, och att smärtan måste nästan vara olidlig för att jag ska ta mig den lilla tabletten som jag dessutom inte ens vet om den kommer hjälpa..
Nej, de där med tabletter tycker jag icke om...

Nu ska jag klä på mig och ge lillen mat för att sedan vandra ner i stan och träffa Joanna på hennes lunch...

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Peter

Spela Korpen 17.30.. Be there :)

2009-10-23 @ 16:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0