FREDAGSMYS

Nu har Niclas åkt iväg till Tony och jag sitter hemma med Leyton.
Precis kollat på Idol och på tv:n just nu visas Cirkus Möller..
Han är bara för rolig!
Leyton har precis somnat så då tänkte jag att jag kunde uppdatera lite här:)

Innan idag gick jag till stan för att fika med Joanna..
Efter de gick jag lite i stan, införskaffade mig lite halsdukar och vantar..
Nu när de blivit kallt så är de alltid mysigt med stora halsdukar! På accent så hittade jag en reakorg där allt kostade 19kr för att de var förra årets modeller men de som låg där är lika modernt nu som då:P
Så jag köpte två stora svarta halsdukar, ett par fingervantar och ett par tjocka tumvantar med flis på insidan, jättesköna!
Köpte en snygg halsduk till Niclas också, och han tyckte faktiskt om den..WOHO! hehe:P

Men nu vaknade Leyton så nu ska jag mysa med han!
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Marie

skumt, Tony sa att han satt själv i fredags.. haha, han kan ju känna fler Tony iofs :) Ha det bra gumman! Ses vi på matchen på tisdag? puss

2009-10-26 @ 10:23:14
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0