FIKA

Har precis kommit hem från stan efter att ha fikat med Joanna..
De va himla mycket folk i stan idag..
Och alla springer in i vagnen, skitstörigt! De är liksom inte så att den är särskilt liten heller så man borde inte missa den. Sen tog jag bussen hem för de är sviinkallt ute! Men när jag stog och väntade på bussen så stog en liten kille med sin mamma bredvid, helt plötsligt sa killen: din pojke är jättesöt! Direkt när han sa de så kollade mamman på mig precis som hon fick panik och sa: Eller de kanske är en flicka?! Men innan jag hann säga något så sa den lilla killen: amen mamma du ser väl att han har blå napp och blå halsduk, då är det ju en pojke. Sen så såg man bara hur mamman skämdes...Han var bara föör söt..

Nu ska jag ge leyton mat...hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0