VACCIN

Ja då har man varit och vaccinerat sig mot nöffesjukan(läs svininfluensan)...
Ville egentligen inte men ime man har Leyton så blev man litta tvungen..
Vet inte varför men är sjukt emot allt detta med nya influensan och så..men men..
Jag tappade bort min lapp om när och var jag skulle vaccinera mig så mellan åtta och elva satt jag och ringde till vårdcentralen och tillslut kom jag fram...efter tre timmar..
Jag tycker de är hilma dåligt! Jag visste innan att de skulle vara mycke kö i telefonen men när man fem över åtta(dom öppnar teleslussen åtta) blir "utkastad" får telefonlinjen för att kön är förlång, borde dom inte försöka komma på något annat system då?
Fördåligt!!!
Men men...nu ska vi strax åka hem...Jag, Niclas och Leyton är hemma hos niclas föräldrar.
Niclas sov här idag, ime lägenheten bredvid oss ska renovera hela deras kök så för att han ska kunna sova överhuvudtaget så blev det här hemma:)

Skriver sen ikväll igen,
Leyton har sovit hela kvällen så vi får se hur mycket sömn det blir inatt..:P
Håll tummarna för mig att jag får någon timme! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0