SORRY

Nu har jag blivit dålig på att uppdatera igen...
De går i vågor de där...

I lördags va jag och tjejerna på julmys hos Sara och efter de var de utgång..
Konstigt nog var de lite folk ute även om de var lönehelg, men med mina flickor har man aldrig tråkigt ju!
Bästa girlsen!

Söndagen var verkligen en bakisdag, mådde verkligen inte bra..
Men man mår som man förtjänar dagen efter :P
Och varför lär man sig aldrig, sista drinken innan man går är alltid lika onödig!

Idag har jag och Leyton sovit nästan hela dagen.
Jag vaknade med värsta killerhuvudvärken så har inte varit på humör för något...
Men mamma och jag stack ändå iväg och simmade på kokums...
De vart riktigt skönt att få röra på sig lite!
Fast just nu känns de inte som jag kommer någonstans med min vikt..riktigt jobbigt!
Vill börja gymma snart så man få fart på musklerna...De är ju de värsta med att simma, man känner inte att de hjälper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0