FREDAG

Igår så gjorde jag typ ingenting på dagen, vart bara hemma..
Sen på kvällen blev jag utskickad av Niclas så jag åkte hem till mamma, trodde hon skulle vara i Lund men icke sa nicke..men de var trevligt, kollade på idol.
Denna veckan vart de ju Rabih som fick lämna, så Helen, nu kan du börja kolla på de igen :P hehe
Även om jag tycker att Rabih hade en bra röst så klara han ju nästan inga av dom låtarna han valt...men igår var de ju han som skulle åka..de var ju bara så! För han var ju inte bra..

Leyton som björn

Han är ju bara för söt vår lilla Leyton!


Kommentarer
Postat av: Helen

Så glad jag blev att han äntligen åkte ut...nu e det inte många kvar...det kommer att stå mellan Erik o Tove....Erik vinner nog, tror jag...kram till dej o dina pågar från Helen

2009-11-08 @ 20:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0