2009-05-26

Är på jobbet, är sjukt trött, dricker mycke kaffe =P
Efter jobb ska jag gå lite i stan och kolla om man hittar något till kära becky och natta..
Party party på fredag ju för dom fyller 20 och 25!
Och jag har skitsvårt för att hitta något,
man vill ju att de ska vara lite extra ime dom fyller jämt...
Dom säger ju inget dom vill ha heller...


Igår vart de trevligt, efter jobb drog jag ju till Becks och tog de lungt..
Sen gick jag hem till mor min och åt världens godaste korv stroganoff!!
Ärligt talat var de nog den godaste jag någonsin ätit!
Mamma är duktig =)
Lite senare så skulle mamma och Uffe iväg till båten så jag stack hem till Becky igen...
Stanna typ till halv elva, sen var de bara till att åka hem och nanna..
Riktigt svårt hade jag för att somna!
Låg bara och tänkte på att Niclas inte skulle vara där när jag vaknade, jättejobbigt!
Men sen tänkte jag på att jag skulle jobba idag så somnade jag direkt =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0