Usch usch usch!!!

När jag vaknade imorse så vart jag så sjukt trött att och ställde om klockan fyra gånger..
Sen tänkte jag, äsch, jag slutar ändå halv tre så då kan jag gå hem och sova en timme...
Men nu när jag kom till jobb och kollade på shemat för att se vem som jobba efter mig så såg jag att de är ju idag vi ska ha kurs så jag slutar inte förrens fyra, och jag som inte har mat mig eller något... jag kommer ju halvt dö här..
Jobbigt jobbigt!!!

Juste jag var ju hos min barnmorska igår..
Mycket kul faktiskt!
Fick ju en ny nu eftersom min andra själv skulle ha barn i april..
Och min nya är ju bara för härlig..tyckte om henne väldigt mycke!
I alla fall, hon mätte min mage, kollade mitt järnvärde och jag ska börja äta järntabletter och jag fick även lyssna på min lilla pojkes hjärtslag!
De var något av de häftigaste jag har varit med om!
De lät som en flock skenande hästar, helt otroligt!
Nästa gång jag ska dit så ska jag få den omtalade, väldigt äckliga sockerlösningen..
Kan ju inte precis säga att jag ser fram emot de.

Back to work....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0