Sakta..

Är på jobb nu och tiden går såååååå långsamt!
Anneli vart precis inne hos mig och hon hade handlat med sig gifflar =D
 MUMMSFILLIIBABBA!!
Så sitter och kränger dom nu=P
Anneli lämnade även sin lilla data till mig, ime Niclas ska upp till Örebro nästa vecka och vill ha med sig datan, så vart Anneli supersnäll och lånade ut sin dator till mig =)
Nästa vecka ska jag bara laga mat som min älskling inte tycker om:P hihi..
Ska bl.a. göra korv stroganoff, som inte jag ätit på jättelänge ime Niclas inte äter korv...
Nu kommer jag inte på fler rätter men de är mycke jag tycker om som inte han äter..tyvärr..
Men de kommer ni få veta nästa vecka...
Han åker på måndag morgon och kommer hem vid sex tiden på tordag..

Guuud va gott de va med gifflar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0