Mysigt..

Vaknade av att solen sken i ansiktet på mig...
Kan de bli bättre??
Ännu en dag där det blir fint väder, och vet ni vad...jag jobbar inte:D:D:D
WIIIEEHHOO!!!
Så idag ska jag ner till stan, möta Nicole där och så ska vi ta en fika :D

Jag har nog så kanske världens bästa pojkvän!
När jag kom in i vardagsrummet så såg jag en lapp han hade skrivit...
Där stog:
God morgon älskling!
När du ser detta sover jag säkert.
Blev en ganska bra natt :)
Så om du åker till stan innan jag vaknat,
så handla något fint till dig :)
koden kan du ringa och få senare.
Älskar dig min ängel överallt annat // Din Niclas
Sen låg hans kort brevid..
Kan man bli sötare?!
Han är bara för underbar!!!
Älskar han mest av allt!


Nu ska jag sätta in mina bullar i ugnen och äta frukost för att sen göra mig klar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0