Mys...

Igår efter att jag kom hem från jobb så blev de lite städning i lägenheten och
ner med lite i källaren..
Sen ringde kära Nicole och fråga om vi skulle fika,
så vi tog bussen till stan och satte oss där..
De vart hur mysigt som helst, där var sånna värmegrejer så de blev skitvarmt :)
Drack två latte så jag var ju lagom pigg när jag kom hem..
Ställde mig och lagade lasagn, så Niclas fick med sig till jobb och så jag bara kan värma när jag kommer hem sen...muummss!

Usch och blää... sitter på jobb nu och imorse bet jag mig i kinden så nu har jag kanske så världen största blåsa i munnen..och ont gör de!
Har Taylor Swift på hög volym här i butiken, älskar den skivan!
Tror nästan min lilla pojke gör de också..varje gång jag har med den på jobb så sparkar han lite extra..hihi!

Slänger in en liten bild på magen också...



Back to work :(

Kommentarer
Postat av: Sally

Hej Malin! tänkte bara berätta att jag tittar in lite dåodå i din blogg nuförtiden. Grattis till graviditeten!

Hälsningar / Sally

2009-05-07 @ 23:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0