2009-05-01

Då vart de en ny månad, de vill säga nya tag...
Har ett antal saker jag måste bättre mig på:

-Cykla till jobb..
-Få ordning hemma..
-Sluta äta skitmat..
-Minska på salt och socker..

Står på jobb nu och har duktigt tråkigt...
Inget folk i stan...alla sitter väl hemma i trädgården eller på balkongen..
De är sjukt att de har blivit så fint väder bara så från ingenstans...
Men jag klagar inte :D
Inte nu när vi har köpt möbler till balkongen iaf:P

Niclas ska hämta mig efter jobb, så ska vi åka hem till hans föräldrar, dom ska hjälpa oss att deklarera, för jag fattar nada av de :P
sen blir de hem och laga mat, mums!!
Funderar på om jag ska baka idag, är sugen på de...har ju inget annat att göra, Niclas har bjudit hem Peter och Niclas och jag vet inte om jag pallar sitta där hemma hela kvällen..är sugen på att göra något, men vet inte vad...
Dilemma dilemma!!
Ne nu ska jag kolla lite på recept och se om jag hittar något kul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0