Onsdag...

Guud vad jag har blivit dålig på att uppdatera denna kära lilla blogg:P

Jaja jag får väl summera ihop lite vad som har hänt dom senaste dagarna..
Hela helgen var jag ju uppe hos min kära syster och firade henne...nannade där och allt:D
Spöade dom lite halvt på Wii...och kollade på den urdåliga melodifestivalen...
Asså fy faan va kasst de har blivit, och vem fan röstade på operaskitet...möglåt! rent ut sagt!

I måndags åkte jag och min älskling runt och kollade litta möbler, funderar på en ny säng och så måste vi ju ha en soffa..
som är väldigt svårt att hitta, jag har ju redan en bild i huvet på hur jag vill att den ska se ut....men vart hittar man den?? jobbigt jobbigt!

Och igår efter jobb så cyklade jag hem och åt sen deckade jag i soffan, vankade när mitt hjärta ringde kvart i sex...
Niiiice:P
sen blev de hem till han och myyskväll!

Idag då...jaa sitter på jobb som vanligt...cyklade faktiskt idag också, känner mig jätteduktig:D
sen efter jobb ska jag bara hem, slänga i mig något och äta sen ska jag och Niclas bort till mammas jobb och kolla lite i deras affär, mamma sa dom hade litta glas och bestik och sånt bra att ha:D
Lena och Oskar var precis här inne..så jäkla kuloch se dom har inte träffas dom på sjuuktlänge!
Så imorn ska jag hem till deras nya lya och träffa Lenis :D

Nu ska jag jobba vidare...

PussHeej*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0