Måndag morgon..

Usscch det är inte såhär veckan ska börja!
Vaknade av att min lilla syrra väckte mig och bad mig kolla på hennes arm...
Hon hade duschat och fått ett jäkla sår på överarmen, riktigt läskigt!
Vi ringde mamma så hon fick komma hem från jobb, när hon kom hem, så sa hon att Frida antagligen hade fått ett anfall och kommit åt varmvattnet i badkaret så de vart brännskada hon fått på armen,
så dom åkte till sjukhuset när jag åkte till jobb...
Och för en stund sen så ringde Mamma och sa att Frida hade blivit omplåstrad och de vart andra gradig brännskada hon fått...
Jag tycker att det är helt sjukt att vi har så varmt vatten i huset att man kan få brännskador av de...så mamma ska ju lätt gå och klaga för de...
men men...ska jobba till 7 idag utan lunch så jag lär väl skriva nånn gång till under dagen!

PussHeej*

Kommentarer
Postat av: beckss

Stackars Frida, de e helt sjukt ju:(

2009-03-30 @ 12:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0