Dagen efter helg...

Ja, då vart de ny vecka...helt sjukt så snabbt tiden går...
Man hinner fan inte me...
Men men måndag igen, och här sitter jag som vanligt på jobb, lika tråkigt som vanligt!
Hungrig är jag också, så jäkla jobbigt!
Efter jobb ska jag cykla hem, hämta ett par träningsbyxor som Niclas ska ha,
sen vidare till frissan och färga håret och klippa litta...ska bli skönt och äntligen få rätt på håret!

I torsdags skulle jag egentligen träffa Lenis, men den lilla tösen vart bakis:P så vi ändrade de till fredagen ist..
Så istället åkte jag hem till Niclas och tog de lungt där hemma..

I fredags träffade jag Lena efter jobb, vi gick en runda i stan sen tog vi oss hem till hennes nya lägenhet,
Skitmysig vart den!
Efter vi hade chillat litta där hemma så körde Oskar och Lenis mig hem.
När vi hade ätit och så, så blev de mys med mor, kolla litta så ska de låta och kränga lite godis:)

I lördags åkte mor och lilla syster, små svin är dom:P
Dom är för tillfället i Italien och åker skidor...usch för dom:P jag vill också:(
Men men vi kanske kommer iväg nästa år också:D hoppas!!
Jag jobbade även i lördags och efter de blev jag hämtad av Niclas och Emil :)
så de blev en helkväll hos familjen Mårtensson:)
Senare på kvällen kom Peter förbi och tog med sig Niclas ut...så jag nannade gott i sängen...

I söndags så var de en riktig slappe dag...jag vaknade vid nio men låg och drog mig till elva...
sen gick jag in i  vardagsrummet och la mig framför tvn...kollade litta let's dance ime jag icke såg de i fredags...
sen somnade jag igen:P och vaknade vid fyra för Niclas föräldrar kom hem och väckte oss...
efter vi hade ätit och så så åkte vi ut till Niclas syster för jag skulle få litta kläder av henne:)

men men...nu ska jag jobba...så...

PussHeej*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0