Dagarna som gått...

Torsdag:
Efter jobb blev de till att köpa löshår och träffa Lenisen..:)
Och senare på kvällen gick jag hem till Becky, och där var Sara, Nolle och Ramona...
så de blev fika och så fick vi snacka ikapp lite för de vart så längesen vi träffades..

Fredag:
När jag hade slutat på jobb så blev de bussen hem till hjärtat, myspys, mat, sen bar de för min del hem till Becks,
medan Niclas och Peter gick och såg Män som hatar kvinnor på bian:P
Hos Becks blev de en mysig kväll med chips och dippa:)

Lördag:
Både jag och Niclas vaknade tidigt och beslutade oss för att åka till Mio och kolla litta möbler:)
Nu är de icke långt kvar tills flytten, och jag längtar som bara den!!
När vi kom hem så degade vi bara och de slutade med att jag sov från tre till sex, och jag skällde litta på niclas för att han inte väckte mig...:P
Sen lyckades jag få han till att köra till Hemmakväll så vi kunde köpa godis och chips och dippa:P
Vi hann hem till Robinson, och när de slutade så somnade mitt hjärta i soffan:P
Men ime han hade låtit mig sova så länge på eftermiddagen så satt jag uppe till tolv och kollade på tv:P

Söndag:
De blev till att gå upp vid åtta och göra oss ordning för att vara på sjukhuset nio...
Första ultraljudet...de såg så sjukt overkligt ut...förstår inte hur något så litet kan finns innuti en...
Och hon sa att de va till 80% säkert att de var en påg :D
Så nu får ni hjälpa mig med pojknamn!
Jag vill ha något kort och ovanligt namn:P
Hjälp mig, ge mig förslag:)

Måndag:
Först vart de jobb till halv tre och vi hade bastu på jobb....jag höll bokstavligt talat på att dö!
Jobbigt jobbigt!!
Sen efter jobb åkte jag hem till mitt hjärta, och de blev en mys kväll:)

Idag:
Sov hos Niclas inatt ime han inte skulle jobba för han vart och blev sydd igår morse...
Så han körde mig till jobb idag och ska även hämta mig...så ska vi först en runda på entré
och kolla om de är något spec där...sen vidare till EM möbler och efter de, hem och äta våfflor!
För imorn är de våffeldagen:D Muuummss:D

Nee nu ska jag göra litta nytta på jubbet så....

PussHeej*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0