Solsting!

Då sitter man hemma i lägenheten igen.
Riktigt skönt faktiskt efter en heldag i solen!

Jag, Pappa och Frida åkte ner till smyge och tog en fika.
De är så himla mysigt där nere vid vattnet.
Som sagt, fick jag inte med mig kameran så de fick bli en liten mobilbild istället..

Bilden är tagen där vi satt och fikade.
Bilarna är tyvärr ivägen för havet, men lite ser man i alla fall :P

Efter att vi fikat så begav vi oss hem igen..
De blev trädgården när vi kom tillbaka till Trellehulla.
Vi åt lite glass sen somnade en viss Malin i solstolen..
Har väl bränt mig lite måttligt, fan asså!!
Ska in i duschen nu, sen blir de till att smörja in sig så att man får stå upp resten av kvällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0