Pusta ut...

Nu är jag äntligen hemma..
Idag har de varit en jobbig dag!
Det var bastu på jobb så efter två timmar vart jag helt slut...
Satt ner nästan hela tiden...
Riktigt mycke folk vart de också idag..
Har även märkt en annan sak..
Hon andra som jobbar där jag är, hon gör nog inte alls mycke när hon är där...
Där ligger alltid saker jag ska göra dagen efter...
Som igår när jag gick så bad jag henne packa upp alla nya banden som vi fått...
Men imorse när jag kom så stog hela lådan kvar och allt var som jag lämnat de...
Blir en aning irriterad...plus, när hon tar emot beställningar
så skiter hon i och fråga om namnet...
Och jag vet  inte hur många gånger jag har sagt till henne om de...skitstörigt!!!
Plus idag så kom hon en kvart försent, och inte nog med de,
konstigt nog hade hon hunnit in om mc donkan... väldigt konstigt tycker jag...
Jaaa jag är irriterad!!!
Gud va jag klagar...men tycker faktiskt jag har rätt till de! =P

Nu ska jag ner och lägga in en tvätt...
HAAAJJ!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0