Onsdag..

Japp, ännu en dag då man vaknar tack vare ett sms...
Aldrig någon som skickar annars men när jag sover så är de alltid någon
som är tvungen att skicka en liten hälsning..
Idag var de min lillasyrra, Frida som skulle berätta när hennes avslutning var imorn...
Jag och Anneli ska dit och kolla och lyssna när hon ska köra till några låtar :)
Sen ska vi tre vidare till Ikea för att handla till Frida..hon fyller ju år imorn..
Så vi ska dra med henne till Ikea så ska hon få välja exakt vad hon vill ha..
Hon fick ju mitt gamla rum nu när jag flyttat ut, så dom har gjort om de till hennes,
så vi tänkte att hon vill nog ha litta nytt in dit..:)
Nu ska jag fixa till mig lite, sen ska jag till stan och kolla runt lite och efter de,
jobb till sju, sen ta en fika i stan med Nolle :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0