Läskigt..

Igår när Niclas hade gått till jobb och jag hade gått och lagt mig, jag hade precis hunnit somna in, så började hemtelefonen ringa..
Jag tänkte vem fan ringer hem till någon halv ett på natten?!
Men när jag svarade var där ingen i luren..
Ibland gick de tre singnaler, ibland bara en..så jag fick panik och ringde Niclas..
Så han bara dra ut sladden till hemtelefonen då..så till sist gjorde jag de..
(Kom precis på att jag inte satt i den igen, ojdå!)
Men men, ialla fall, när jag dragit ut sladden och lagt mig för att sova igen så ringde min mobil..
Dolt nummer, Lilla jag fick små panik igen och tänkte: NEJ, inte på denna också!!!
Svarade lite nervös och så va de Niclas, snacka om att en sten föll från mina axlar!
Han skulle bara säga att de va lilla kära Peter som hade ringt hem till oss, 30ggr hade de stått på hans mobil..
Peter hade haft sin handsfree i men inte lurarna i öronen och så hade han gått och tryckt på den utan att veta att han ringde upp de senaste nummert varje gång.. Rolig teleräkning du kommer få nu Peter!
Eftersom jag svarade de flesta gångerna=P

Men men nu är allt frid och fröjd =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0