Jordgubbar = Sommar!

Sitter här på jobb nu, varmt som en bastu är de!
Innan jobb hann jag precis springa lite snabbt till torget och handla frukt och bär.
Det blev en liter jordgubbissar och tre persikor :)
Det är en av sakerna som gör sommaren så speciell,
frukter och bär smakar så sjukt mycke mer!
De är ju mycke mer att välja mellan också..

Så nu sitter jag och smaskar i mig jordgubbar för fullt :D

Två timmar kvar på jobb, PUUST!!
Ska direkt hem till mor då, ska äta där idag, så slapp Niclas tänka på de..hehe
Ska bli kul och se Anneli, och få se hur man ser ut efter två veckor i Marocko..
Hon nämde ju presenter också, alltid lika roligt! hehe

Har saknat dig syrran!

Kommentarer
Postat av: karin

jaa! nä, jag skäms inte men det känns ju som sagt lite oförskämt. Det är ju aldrig kul att känna sig uttittad/iaktagen. Känner mig fin och stolt men ibland undrar man vad folk tänker när de får för sig att glo sådär. hah.



På tal om ditt ultraljud. Jag var så nyfiken så jag frågade min barnmorska med och hon sa att man bara gör det ifall man har en lågt sittande moderkaka, och kollar då så att den dragit upp sig. Eller att annan medicinsk anledning också kan vara skälet tex tillväxtkontroll pga avvikande tillväxtkurva.. är det ngt du har? för hon sa att ingen annars gör ett ultraljud då :/



hoppas du mår fint i det härliga vädret. kramaar =)

2009-06-30 @ 18:12:43
URL: http://karinhanser.blogg.se/
Postat av: karin

jaha :p jaa, skumt att det är sådär olika då. men roligt att göra ett till ultraljud ju :) se så att allt funkar som det ska och ifall man skulle hitta ngt knasigt då skulle det vara väldigt skönt att kunna förbereda sig på det så man inte får en chock när ungen föds liksom!



jaa det stämmer bra :D 19 aug. vad roligt =) :D du också alltså? var bor du ngn stans?

nu ska jag ut o käka! KRAM

2009-06-30 @ 19:09:46
URL: http://karinhanser.blogg.se/
Postat av: karin

nu så jag att du skrev att det skiljde sig en dag, så du har 20 som datum eller? även fast du går in i vecka 34 imorn? konstigt!! eller är jag ute och cyklar helt nu.. hehe

2009-06-30 @ 19:11:58
Postat av: Siss

Har sakna dig med som fan systern min. Kul att du gillade presenterna. ;) pusspuss

2009-07-01 @ 22:05:03
URL: http://annelaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0