Hicka..

Jag tror minsann o dar att min lilla påg har hicka..
De känns jätteroligt i magen..
Är precis som ett jämnt dunkande slag..
Himla kul...

Iaf, är på jobb nu...
Måste erkänna att de är riktigt skönt att jobba förmiddagar..
Även om många har sommarlov och att de är löning idag så är de nästan inget folk i stan mellan tio och tolv..
Så då kan man ju göra lite allt möjligt på jobb.. :)
Som tex underhålla mina läsare, alltid lika trevligt!

Fått lönen idag..
Jag kommer inte ihåg att jag jobbade så lite förra månaden :S
Fick ruggigt dålig lön..
Tråkigt nu när man ville fixa något extra fint till mitt hjärta när han fyller år..
Så nu får man väl tänka på vad de kostar så man inte handlar för förmycke..
Måste ju överleva restan av månaden också...
OOHH jag vill vinna på triss!!
Varför kan man inte bara skrapa fram tre månadsklövrar??
Hade fan nöjt mig med den minsta summan, ime den är tio tusen i månaden..
Rätt skönt och ha de extra...JA!!

Kommentarer
Postat av: Marie

var jobbar du? Har förresten lagt till din blogg som en länk från min blogg, hoppas att det är okej?

2009-06-25 @ 14:21:36
URL: http://livetotelltheworl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0