Trött som fan!

Det blev ingen tacos när jag kom hem från jobb..
Jag hann precis innanför dörren så sa Niclas att Lotta(hans moster)  hade ringt och sagt att dom satt nere på kvarterskrogen och att vi gärna fick komma och hålla dom sällskap, så jag sa: why not?
Så klockan åtta promenerade vi ner där..
Det blev grillspett till middag och marängsviss till efterrätt...Supergott!!
Klockan blev halv tio och vi bestämmde oss för att vandra hem.
Så nu sitter vi här...inte särskilt roade..
Niclas snackade något om att han ville ha sin present  när klockan hade paserat tolv...
Ska man vara snäll eller? :P
Han vet ju redan vad han ska få...eller ja, han tror han vet...
Nej nu ska jag göra mig klar för att sussa...
Natti Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0