Sparkar eller tryck..

Har märkt en sak de senaste veckorna..
Min lilla pojke inne i magen sparkar inte så mycke längre...
utan han har börjat trycka ifrån istället..
Vilket jag tycker gör mer ont, men nu kan man ju
nästan få tag i foten eller handen när han är igång..
Sitter på jobb nu och jag tror nästan att de var hans häl jag
nästan fick tag i för en stund sedan..
Den försvann ju rätt snabbt in igen när man rörde vid den...
men efter någon sekund var den där igen..
Nyfiken i en strut är den lilla krabaten..
Jag tycker de är rätt svårt att veta vad de är som kommer uttryckande,
men gissa kan man ialla fall..
Gumpen är väldigt poppis att trycka mot revbenen ialla fall...

Ska se om man kan få ett bra kort på magen senare idag...
Hade vatt häftigt och ha en sånn bild som den nedan..

Inte min mage på bilden, tagen från google.se

Kommentarer
Postat av: Lina

fan va sjukt :D

2009-07-15 @ 18:52:33
URL: http://allthewayaround.blogg.se/
Postat av: hej hej

har ni kommit på något namn än :)?

2009-07-15 @ 21:31:50
Postat av: Marie

Cool bild. Snart är han ute i din famn istället!

2009-07-16 @ 17:40:01
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0