Mmm...marabou!

Under nästan hela min graviditet så har har jag hållt mig ifrån choklad..
På något sätt så har jag tyckt att de vatt äckligt och om jag ätit de så har de varit en bit, en ruta..inte mer...
Men igår när vi var hos Camilla så kom hon ut med Jättemycke choklad..
Och när jag satt där så blev jag supersugen på choklad..
Åt nästan ett helt 100g själv..de vill säga, allt utom tre rader:P
Sen när vi skulle gå så fick vi även med oss vars ett.. Supersnälla är dom!
Dom hade ju varit i Ullared och så lyckades dom vinna 2000g choklad..inte illa:P
I alla fall, nu när jag stog på jobb så fick jag sånt supersug efter cholkad..
Och vad kom Malin på? Joo, att hon hade inte tagit ur chokladen ur väskan igår...
Så i väskan låg ett 100g marabou mjölkcholkad...goooottt!!!



Då vart de slutt =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0