Bebis bebis bebis bebis!

Min lilla ängel i magen har haft de riktigt roligt på jobb..
Tror nästan att han kommer bli akrobat eller nått så som han håller på, satan rent...
Rätt komiskt egentligen, för när jag var i vecka 22 ungefär så träffade jag min kusin Jessica, och då frågade hon mig om jag hade känt sparkar än och så, och då hade jag ju precis börjat känna av att han var där inne..så jag sa ju: jaa och de är sååå mysigt.. och då sa Jessica: ja du, vänta bara..sen är de inte så mysigt länge.. och då tänkte jag bara klart att de kommer vara mysigt hela tiden,
de är ju helt underbart att känna hur han rullar runt där inne..
De är fortfarande underbart och känna av att han är där inne, men jisses, ibland tror man att revbenen ska gå sönder..och de var de Jessica menade antagligen..
Nu börjar de ju bli trångt för lillen där inne så ibland känner man hur han sträcker på sig och trycker ifrån på båda revbenen och höftbenet samtidigt.. en väldigt kontig känsla måste jag säga!


Veckorna bara flyger iväg nu..men ändå tycker jag att tiden kan gå litta snabbare så att han kan komma ut nu nu nu!!
Tänk så mysigt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Klart det alltid är mysigt men när man har blåmärken därinne så är det inte LIKA mysigt :)

Hoppas du inte trodde jag inte tyckte det var mysigt ju längre man kom i graviditeten!

2009-07-13 @ 19:32:57
Postat av: Anneli

vilken tjusig tröja. =)

2009-07-13 @ 19:55:15
URL: http://annelaij.blogg.se/
Postat av: Marie

Så söt tröja!!

2009-07-13 @ 20:46:25
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0