Vi ser de snöar, vi ser de snöar...

...de var väl roligt, hurra!

Stod precis ute i köket och kokte vatten för jag blev sugen på te, kollade ut genom fönstret och såg att de snöade...stora fina flingor också, men tyvärr så lägger de inte sig:(
Fast om de fortsätter snöa lika mycke hela dagen så skulle där nog kunna vara ett vitt täcke ikväll ialla fall:P

Imorse klockan åtta ringde min mor mig,( ja okej mamma jag erkänner, du väckte mig!:P), änglarna som hon fick med sig till jobb som jag pysslat ihop har gått som smöret och hon behövde ha fler, så idag blir det till att ta på sig mössan och promenera och köpa lite material...

Ikväll bär det av till jobb igen.
Asså jag trivs där nu, roliga människor!
Fast jag saknar att ha musik, så idag får mitt headset snällt följa med...


Kommentarer
Postat av: Marie

jättesöta änglar!

2009-12-16 @ 11:57:14
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Malin

Tack så mycket gumman!

2009-12-16 @ 15:55:24
URL: http://denmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0