STÄDA FÖR HELA SLANTEN!

Nu är jag hemma själv och städar..
Niclas skulle se någon match hos sina föräldrar så jag fråga om han kunde ta med sig lilla Leyton så att jag kunde rensa i lägenheten..
Vill ju julpynta litta nu när de är 1 december och allt..
Lite kassa är vi, har inte satt upp någon ljusstake, men jag har inte hittat någon som jag tycker passar..jag är sjukt kräsen när de gäller sånt..
Vi ska låna en av niclas päron isålänge till jag bestämt mig för hur jag vill ha de...
Och nu tänker ni säkert så.. hon bara säger: tills jag bästämt mig...
Men då kan jag tillägga att Niclas bryr sig inte :P
När de gäller pynt och pyssel, då är de jag som fixar och donar:P

De jag tog en paus i städandet för, var att Niclas ringde precis och sa att Leyton har rullat runt för första gången (haha de lät som en hund jag prata om)...Innan har han bara kommit halvvägs för att han inte fattat att han skullat flytta på armen, men nu har dom full rulle hemma hos farmor och farfar...

Tillbaka till städandet!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tjooooho :D

Äntligen HEMMA :D

jag jobbar på Taxi skåne i Lund :D

Som växeltelefonist :P LÅNGTRÅKIGT :;P hahaha.

men hyfsad lön :D haha.

Njae, just nu har jag det fattigt på penga fronten :P Men jag säger ifr¨ån.. har ingen aning om vad jag får i lön nu i dec :D Måste handla massa julklappar har inte handlat en enda haha :D

2009-12-01 @ 21:19:38
URL: http://kiisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0